loading...
پـــرس نـــیـــوز
mamad بازدید : 15 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 

چرا سرور المان خاموش(یا offline) است ؟ (شرکت چت ساز )
مدیر پیشرو چت گزارش میدهد :
چند روزی هست که سرو المان قطع شده است و من هرچند تحقیق کردم نهمیدم چرا این سرور قطع شده است اما مدیر شرکت جهان هاست میگوید : این سرور دقیقا مثل بدن انسان است چون انسان سرما خوردگی میگره دچار تب و لرز میشه و سرور هم دقیقا همین حالت رو داره گاهی مشکل قطع شدن سرور سی پی یو ان /گاهی هارد و غیره می باشد ولی من هرچند به شرکت چت ساز زنگ زدم گوشی رو جواب نمی دهند
--------------------------------------------------------
و بدلیل اینکه من شرکت چت ساز رو ساعت به ساعت کنترل کردم در ساعت 21:40  متوجه بازشدن دوباره شرکت چت ساز شدم ولی هنوز شرکت هایی که از اون هاست و دامنه و غیره خریده اند قطع می باشند ولی فکر کنم فردا یعنی در تاریخ 92/10/5 دوباره سرور  شرکت های چت ساز وصل خواهند شد

ادرس شرکت چت ساز:www.chatsaz.ir

ادرس شرکت جهان هاست : www.jahan-host.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 445